Fra Skibby til Bagsværd

En lidt speciel dag på arbejdet i dag. Siden januar 2016 har jeg været i et barselsvikariat i Frederikssund Kommune. Mit første rigtige job som fysioterapeut. Her har jeg været rigtig glad for at være, men Bagerens fødselsdag bliver den sidste og jeg har 14 dage som arbejdsløs. Den 28. november starter jeg på klinik i Bagsværd, hvor jeg kaster mig ud i det mere selvstændige fysseri.

Det er en anelse angstprovokerende, men samtidig glæder jeg mig til udfordringen! Klinikken i Bagsværd vil på sigt gerne være kendt for tre hovedområder. Børnefysioterapi, ryg/nakke problematikker og idrætsfysioterapi. Især det sidstnævnte er LIGE mig og dér hvor jeg gerne vil videreuddanne mig og opnå mine spidskompetencer. I januar har jeg tilmeldt mig til introduktionskursus på idrætsfysioterapeut uddannelsen, så der er fart på!

Jeg glæder mig meget til fremtiden i Bagsværd 🙂

I dagens anledning har jeg sørget få morgenbrød i Skibby og lidt sødt til ganen, godt!!

Skriv et svar

