Mavetæsk

Dagens træning blev pga. tidspres relativt hurtigt overstået. Heldigvis så kan man med gode øvelser træne meget effektivt på kort tid. Øvelserne i dag omfattede styrke af lår og baller, stabilitet af underekstremiteten og ren kernestabilitet.

Jeg har altid hadet maveøvelser, men det sidste års tid har jeg lært at elske det. Den der følelse når det rigtigt brænder i maven, det føles lækkert og effektivt. Jeg foretrækker at lave forskellige sets af forskellige øvelser. Det er så frygteligt kedsommeligt at lave 3 sæt af det samme – og variation er efter min mening en god ting når man træner. I dag lavede jeg liggende cykling (husk lænden i gulvet), almindelige mavebøjninger, mountainclimbers og planken med et pift af stabilitet via bosubolden – det sved i det godt overdækkede vaskebræt kan jeg fortælle Jer 🙂

Skriv et svar

