Elsker min morgen!

I dag har jeg træningsfri og skal først møde på arbejde i eftermiddag. Det åbner op for en dejlig lang morgen uden vækkeur. Når jeg har ekstra tid kræser jeg lidt mere om det hele! Lige nu nyder jeg mine kulørte gule tulipaner og drikker min morgenkaffe ekstra langsomt. Til morgenmad gnasker jeg velfortjent på en pandekage med skyr, bær og nødder. Nogen gange, så er det rart at ændre lidt på rutinerne og droppe havregrøden, som ellers er lækker nok i sig selv – bare man designer lækkert 🙂

I hverdagen kører toget bare deruda’ og det er vigtigt at unde sig selv de her stunder!

img_6503
Pandekage under tilberedning. Indeholder æg, havregryn, proteinpulver, banan, et nip salt og lidt mælk. Det er godt! Faktisk mættede det så meget, at jeg kunne halvere den og gemme et slice til lidt senere på dagen!
Skriv et svar

