1 dag

Nu blogger jeg, men jeg burde sove da jeg først kom i seng 1.30 i nat. Min krop kan bare ikke sove til længere end kl. 8. Det må blive en powernap senere i dag. Dét er jeg til gengæld god til.

Førstedagen i Ladies Cup smed en 4 og 1 plads af sig. Det har jeg det fint med. En sejr er altid sjov og den bliver kun sjovere på hjemmebane. 4 pladsen var ok fordi jeg ville forsøge at spurte til sidst. Der var 3 lykkeriddere jeg ikke kunne holde styr på, men med det hele in mente er det positivt at jeg generelt er blevet lidt hurtigere på stregen, hvis man sammenligner med “mit gamle jeg”.

img_6559

Der er 6 løb endnu at gå efter – glæder mig!

Skriv et svar

