Dejlige dage i Ballerup

Sidder i lufthavnen og venter på at boarde mit fly til Alicante. Ti dage i træningslejr med Lotto Soudal kvinderne venter. Jeg glæder mig meget til at lære dem alle bedre at kende og træne under solens stråler.  Det blir’ godt!

Men hold op hvor er jeg træt – der er sorte rande under øjnene. Det er ikke meget søvn man får med de sene aftener til seksdagesløb. Jeg tør slet ikke tænke på hvordan herrerne har det, med det lange program de har. Og det er jo ikke helt uden grund, at jeg havde svært ved at falde i søvn da jeg kom hjem.

Det har været nogle fantastiske dage på banen i Ballerup. Jeg er ærlig talt lidt overrasket over, at jeg vandt på den måde. Jeg var godt klar over, at jeg kunne køre rimeligt stærkt og jeg havde håbet på top 3. Men med sejr i 6 ud af 8 løb, så kan jeg ikke holde op med at smile. Og hvad der er endnu mere vigtigt for mig, så blev der kørt væddeløb. Som tidligere nævnt her på bloggen, så giver sejre selvtillid. Og det har jeg fået en god portion af de sidste par dage 🙂

I det hele taget har det været en fornøjelse at deltage i Sixdays series denne vinter. Der er mange ryttere derude  som gør en stor indsats og som er med til at fremme banecyklingen for kvinder. Det er kun godt, at der kommer flere populære løb end de 4 årlige world cups.

Mere af det – det er fedt!

16388527_1102067513252354_1987325176_o
Sejr i udskilningsløb
16388867_1102067519919020_135073946_o
Er Løkke mon lykkelig her?
16388505_1101669596625479_475440267_o
Omgang på tid

Nu boarder jeg… Ses derude!

One Comment Add yours

  1. kalsvend siger:

    Reblogged this on kalsvend and commented:
    Pøj pøj Trine, glæder mig til at følge dig 😘

    Like

Skriv et svar

