Calpe

Så er jeg kommet godt i gang i det spanske, nærmere betegnet Calpe. Et cykelmekka som tiltrækker rigtig mange ryttere, såvel motionister som proffer. Her på vores hotel bor fx. polske CCC og Team Katusha. I det fjerne nede i restauranten spottede jeg Mathias Krigbaum som jeg også hilste på forleden i Ballerup Super Arena. Det er en lille verden når vi bevæger os inde for samme felt 🙂

Noget jeg altid sætter stor pris på er, når man modtager sit nye udstyr. Dette gælder cykel, cykeltøj, alm. tøj etc.  I går da jeg ankom var det ligesom juleaften da der stod en kæmpe taske med “mit” nye grej. Så nu er jeg beklædt i Lotto Soudal-rødt fra top til tå. Nu ved jeg godt, at jeg selv kører for holdet – men jeg har altid ment at det røde kit er det absolut flotteste i felterne. Klassisk sorte bukser og en enkel rød trøje – ikke så meget tingeltangel! 🙂

Lige nu sidder jeg og nyder udsigten fra min altan med en kop dejlig kaffe i hånden. Vi er heldige med vejret som siger 18-20 grader og sol. Har i dag kørt en god distance tur og er ligesom “kommet igang”.  Alt er godt, det spiller. Jeg er glad 🙂

img_6633

 

 

Skriv et svar

