Jeg er meget taknemmelig!

Livet som kvindelig cykelrytter er det samme som livet som en fattig cykelrytter! Var det ikke for mit deltidsarbejde som fysioterapeut havde jeg absolut tæt på ingen indkomst! Heldigvis er der gode folk i Danmark som giver en tiltrængt hjælpende hånd i forhold til min hverdag!

Er både stolt og glad over at KASA gruppen  Synoptik og Peakpower har valgt at støtte mig i mine fremtidige togter! De er med til at gøre livet lidt lettere så der er mere overskud til at fokuserer på cyklingen!
Jeg giver dem alle et kæmpe ‘Like’ 👍
Så hvis der sidder en erhvervsmand derude, som kunne tænke sig noget i samme duer, så hold dig endelig ikke tilbage.
Det varmer alt sammen 🙂
9EA0A6B7-6835-476B-9331-C118DF44427E.jpg
Skriv et svar

