Trætte ben

Det er gået godt. Og det går stadig godt. Men jeg kan godt mærke, at jeg ikke er vant til distance ture mange dage i træk. Men det bekymre mig ikke. Hver ting til sin tid. Vi skriver 3 februar og foreløbig har jeg ikke nogen lange etapeløb i udsigt. Det gode er, at jeg føler mig stærk når jeg kommer med relativt friske ben.

trine-2

Om tre uger starter jeg i Het Niewsblaad, det første europæiske cykelløb i år. 150 kampklare kvinder som alle vil først frem til det første sving eller det første “berg” – alt efter vind og vejrforhold. Jeg glæder mig, men jeg er også meget nervøs og spændt. Jeg har ikke rigtig noget forventnings grundlag efter så mange år ude at sporten. Jeg håber at jeg kan begå mig og være med når det er sjovt. Omvendt så forventer jeg også, at det kommer til at tage noget tid før jeg er rigtig i gang igen. Fem år er lang tid uden den dér helt specielle hårdhed, som man kun kan få via væddeløb 🙂

 

Skriv et svar

