Mod Danmark

Træningslejren er ved at være overstået og i dag flyver jeg hjem til Danmark. Jeg lander ved 11 tiden og i eftermiddag er jeg tilbage i fysio-uniformen i Bagsværd. Jeg kan godt mærke at i dag bliver en lang dag med hjemrejse og arbejde til kl. 19 i aften – Det er godt at jeg er glad for mig arbejde!

Totalt har jeg cyklet syv dage, ca.  30 timer, 11.600 højdemeter, 860 kilometer, en hel del intervaller, lavet core stability i 3 timer og nydt godt af 2 hele hviledage. Det har været fedt at være afsted og det har især været lækkert at mærke, at kvinderne på holdet passer godt sammen. Nu skal sæsonen bare i gang, så må vi se hvad der sker. Jeg føler mig godt tilpas.

Nu glæder jeg mig til at at komme hjem i mit køkken og lave min egen mad af mine egne råvarer! Selvom det er lækkert at få samtlige måltider serveret dagligt, så foretrækker jeg at nusse derhjemme og selv bestemme hvad der bliver serveret! Ni dage med spansk buffet gør mig lidt træt. Men det er vist et i-landsproblem 🙂

Ude godt, men hjemme bedst!

Skriv et svar

