Så er man ligesom i gang

Et kort indlæg da jeg har forlagt min pc derhjemme 🙂

Sikke en dag – havde ikke forventet det blev let. Lad mig sige det kort. Det var ok men heller ikke prangende. Hjalp Lotte så meget jeg kunne indtil kræfterne ikke rakte til længere. De der små satans stigninger, ja de bed sgu’ i piberne i dag!

Men jeg er glad, for nu er jeg i gang! Sæsonens første løb og for mit vedkommende min 4 start på 5 år. I morgen er der en ny dag 🙂

I øvrigt, mega flot kørt af Sigaard som bliver en flot nr. 19 idag – nice!! 

Skriv et svar

